Ryanair hledá cestující do poradního panelu
14.05.2021 - Evropa
Nízkonákladové aerolinie Ryanair ve čtvrtek oznámila vznik nového zákaznického poradního panelu. Do něho se mohou až do konce tohoto měsíce hlásit cestující z celé Evropy, aby společnosti poskytli zpětnou vazbu a doporučení, které pomohou k dalšímu zlepšení služeb.
Centrala společnosti Ryanair v irském Dublinu (foto: Ryanair)
První setkání poradního panelu se má uskutečnit letos na podzim. Společnost vybrané uchazeče přepraví do Dublinu, kde v kancelářích Ryanairu proběhne setkání zaměřené na péči o zákazníky. Podle společnosti se další setkání panelu uskuteční ve velkých evropských městech jako jsou Madrid, Řím, Berlín, Varšava a další.
Doporučení zákaznického poradního panelu mají formovat program zlepšování služeb cestujícím v příštím roce. Poradní panel je jednou z nových iniciativ Ryanairu v oblasti péče o zákazníky.
Zájemci o účast v panelu se mohou hlásit do 31. května na webových stránkách ryanair.com. Úspěšní uchazeči mají být vyrozuměni do 14. června 2021. Letenky a ubytování pro členy panelu a jeho partnera hradí společnost Ryanair. Členové panelu si rovněž během své cesty se dvěma přenocováními budou moci prohlédnout Dublin.