Norwegian představil aktualizaci svého loga a vizuální identity
01.03.2024 21:40 - Evropa
Nízkonákladová společnost Norwegian ve středu představila aktualizované logo. Jedná se o první změnu loga a vizuální identity od vzniku této norské aerolinie před více než dvaceti lety. Největší změnou je vypuštění modré barvy, kterou bylo dosud v logu vyvedeno letadlo, čímž došlo k zjednodušení na dvě barvy: červenou a bílou. Další změnou je použití jiného odstínu červené barvy, která je světlejší a živější. Rovněž došlo k typografické úpravě, kdy písmo použitý font je užší.
Upravené logo společnosti Norwegian (zdroj: Norwegian)
Přestože logo a značka Norwegian je známá, byla podle společnosti úprava loga a identity na místě vzhledem k tomu, že stávající logo se používá od roku 2002. Úpravu loga a vizuální identity připravilo marketingové oddělení Norwegian ve spolupráci s norskou agenturou TRY Design.
Aktualizovaná vizuální identita se má začít používat od konce března. Nejprve chce společnost začít s digitálními kanály jako jsou webové stránky a profily na sociálních sítích. Postupně má být upravená identita zaváděna na letištních přepážkách a kancelářích společnosti a také v samotných letadlech.
Zjednodušená podoba loga, například pro profily na sociálních sítích (zdroj: Norwegian)
Logo, které společnost dosud používá od svého založení v roce 2002 (zdroj: Norwegian)