Letiště Praha otevřelo na Terminálu 2 nové obchody a restauraci
23.01.2019 - Česká republika
Na pražském letišti Václava Havla byla dnes v Terminálu 2 otevřena nová komerční zóna s šesti obchody a restaurací s jídelním koutem. Prostor má ještě brzy doplnit dětský koutek. Obchodní prostory se nacházejí v nově vzniklém prostoru za bezpečnostní kontrolou.
Otevření nové komerční zóny na Terminálu 2 (foto: Letiště Praha)
Zóna vznikla přestavbou a rozšířením části centrální tranzitní chodby s původní bezpečnostní kontrolou na Terminálu 2. Letiště Praha zahájilo stavbu v červenci 2018, přičemž tato úprava proběhla bez vlivu na provoz terminálu. Investice na stavební úpravy a rozšíření prostor činila 65 milionů Kč.
„Nová komerční zóna na Terminálu 2 umožní Letišti Praha v souladu s jeho dlouhodobou strategií uspokojit poptávku neustále rostoucího počtu cestujících, rozšířit nabídku o nový a zajímavý sortiment, poskytnout zákazníkům bohatší výběr a v neposlední řadě zvýšit komfort při nakupování a stravování,“ uvedl Václav Řehoř, předseda představenstva Letiště Praha.
K pozvaným hostům promluvil Václav Řehoř, předseda představenstva Letiště Praha (foto: Letiště Praha)
Součástí komerční zóny je celkem šest nových obchodů, mezi nimiž jsou tři prodejny s módou The Fashion Place s nabídkou prémiových značek, prodejna s kosmetikou Rituals, obchod s kabelkami italské značky Coccinelle a hračkářství Hamleys. Novou restauraci s konceptem tržiště provozuje švýcarský řetězec Marche, který od loňského roku má dvě pobočky na Terminálu 1.
Nová restaurace Marche na Terminálu 2 (foto: Letiště Praha)
Módní obchody The Fashion Place jsou podle Richarda Procházky, výkonného ředitele Lagardere Travel Retail Czech Republic, je nabídka šitá na míru specifickému profilu cestujících na Terminálu 2. mezi nabídkou značek těchto tří prodejen se objevují Tommy Hilfiger, Boss, Polo Ralph Lauren nebo Superdry.
Prodejna hračkářství Hamleys na pražském letišti je prvním svého druhu ve střední Evropě. Hamleys Travel Format se od klasických prodejen liší zejména skladbou sortimentu. Podle Dana Chytila z Hamleys se i přes velikost prodejny podařilo zachovat atmosféru “místa, kde zábava začíná a nikdy nekončí”.
Součástí nové obchodní zóny jsou i prodejny The Fashion Place (foto: Letiště Praha)
S novými obchody a restaurací vzrostl počet obchodních jednotek na letišti na celkových 114. Podle Letiště Praha byla hlavním kritériem pro výběr nájemců kvalita jejich služeb a produktů, nabízený sortiment, design prodejen, zkušenosti a reference. Nabízená cena rozhodovala pouze z jedné třetiny.
Otevření nové prodejny Hamleys na pražském letišti (foto: Letiště Praha)