Kenny Jakobs odchází z Ryanairu
12.02.2020 - Evropa
Marketingový ředitel Kenny Jacobs podle agentury Reuters opustí na konci dubna po šesti letech společnost Ryanair. Jacobs přišel do irské nízkonákladové aerolinie v lednu 2014 ze společnosti Moneysupermarket provozující online porovnávač, kde působil rovněž na pozici marketingové ředitele.
Kenny Jacobs (foto: Ryanair)
V Ryanairu vedl Jacobs program „Always Getting Better“, jehož cílem bylo zlepšit pověst této aerolinie u cestujících. V rámci něj Ryanair postupně v jednotlivých letech představoval různá vylepšení své nabídky. Program znamenal konec záměrně agresivního přístupu k cestujícím, který nakonec kritizovali i akcionáři firmy, a zavedení více prozákaznických postupů.
Jacobs se rovněž zaměřil svou pozornost na zlepšení digitální zákaznické zkušenosti. Ryanair výrazně zmodernizoval své webové stránky a představil novou mobilní aplikaci. Nové online aplikace umožnily cestujícím upravit si své lety o další volitelné služby podle svých preferencí. Díky tomu se podařilo Ryanairu dále zvýšit příjmy z těchto služeb.
Kenny Jacobs s Johnem Hurleyem v roce 2017 po tiskové konferenci v Praze (foto: Ryanair)
„Kenny prosadil mnoho úspěšných zlepšení zákaznických služeb, které jsme zavedli v posledních letech a jež podpořili náš úspěšný růst a rozvoj,“ uvedl Michael O’Leary, šéf skupiny Ryanair.
Podle svého vyjádření pro média chce Kenny Jacobs si užít léto se svou rodinou a poté se vydá hledat nové výzvy.